Ahad, 18 Disember 2011

IZ PURE COLLAGEN (KOLAGEN TULEN)


Produk kolagen semakin meluas dan popular. Pemilihan produk yang ada di pasaran terlalu banyak... Mana satu pilihan untuk kita yang terbaik ??? Iz Pure Collagen merupakan produk makanan supplement lengkap yang berasaskan dari ikan laut yang terpilih, tanpa pewarna, bauan yang asli, gula dan yang pastinga 100% TULEN... Sesuai untuk penjagaan kesihatan dalaman di samping meningkatkan tahap kecerdasan tubuh badan. Membantu menyokong tubuh sihat dan cantik dalaman dan luaran dari hujung rambut hingga hujung kaki.


Salah satu kesan yang dilihat apabila kulit berkedut, kekeringan kulit, warna kulit tidak seimbang, mengalami pertumbuhan jeragat yang banyak, kulit mulai kusam, rambut rosak dan semakin gugur, kuku cepat rapuh, sendi-sendi mengalami kesakitan (radang), mengalami proses penuaan awal.

Kepentingan makanan tambahan... Sumber makanan harian yang tidak lengkap membuatkan seseorang memerlukan makanan tambahan untuk keperluan tubuh, terutama pada usia yang sudah meningkat. Usia mempengaruhi pengambilan makanan tambahan seharian.

Walaupun cuba mendapatkan khasiat pemakanan yang sihat, pengambilan suppelemen merupakan tindakan yang betul. Iz Pure Collagen keaslian yang nyata, apakah membezakan dengan yang lain?? Kolagen tulen 1 sachet membawa konsep berkualiti dalam penjagaan KULIT serta SENDI. Kadar 10,000mg x 1 sachet sehari sudah mencukupi memperlihatkan proses menegang dan melembapkan kulit agar penampilan sentiasa kelihatan muda dan sihat bertenaga. Sesuai untuk penjagaan kesihatan dalaman melalui bahan-bahan semulajadi (dari ikan laut terpilih) yang terkandung dalam kolagen tulen ini begitu UNIK untuk kesihatan dan tahap tenaga yang tinggi serta kulit yang cantik.

Melalui kajian yang terbaru, peringkat umur 20an-30an memerlukan 4500mg-5000mg kolagen, manakala 30an-60an ke atas memerlukan 6000mg-8000mg untuk kecukupan kolagen. Produk Iz Pure Collagen yang berharga (SM-RM88.00 SS-RM91.00) ini membantu memberikan supplemen makanan kesihatan bagi penjagaan dalaman (joint) serta mengembalikan kemudaan kulit secara eksklusif melalui kaedah kolagen 100% TULEN bertujuan memberikan kecukupan kolagen kepada orang ramai. 
( HARGA : SM-RM88.00 ~ SS-RM91.00 )
 
Kehilangan kolagen mulai dirasai lelaki dan wanita apabila memasuki fasa 20an. Sekiranya dibiarkan tanpa penjagaan pemakanan kesihatan kita akan melalui satu proses kereputan kecantikan dimana menjejaskan penampilan, kulit berkedut dan bergaris, kurang keyakinan diri, tersisih dan melalui proses penuaan lebih cepat. Sebagai contoh, usia baru 20-25 tahun tetapi kelihatan seperti umur 40an kerana kekedutan dan kekusaman kulit yang disebabkan tiadanya faktor penjagaan kulit, pertumbuhan jeragat yang mulai banyak, kehitaman kulit kerana kolagen di dalam lapisan kulit semakin nipis dan jaringan kulit semakin lemah, sedangkan proses yang dialami sebenarnya adalah disebabkan kekurangan serius kolagen. Kajian membuktikan usia 20an adalah permulaan terbaik mengambil kolagen.

Tiada ulasan: